poniedziałek, 30 grudnia 2013

Chyba nie byłam grzeczna w tym roku :\

W Wigilię zamiast prezentu dostał mi się zastrzyk przeciwbólowy w tyłek i zakaz wstawania z łóżka przez najbliższe dziesięć dni... do tego proszeczki rano, proszeczki wieczorem ... żyć nie umierać!!!! Ale cóż, jak się z kręgosłupem zadziera to potem człowiek po domu do łóżka się czołga bo na nogi wstać nie jest w stanie i karetkę wzywać musi żeby go z powrotem do pionu postawili - los sprawiedliwy zesłał karę za nadgorliwość i dał zdecydowanie do zrozumienia że czas zadbać o siebie nieco bardziej :( 

A tu kilka solniaków zrobionych jeszcze ,,przed" ... niby nic ale i tak mnie cieszą :)

 










11 komentarzy:

Unknown pisze...

Są przecudne no ale zdrowie jest najważniejsze bo bez niego ani rusz !

Elżunia pisze...

Powrotu do zdrowia.
Musisz dbać o Siebie bo mnóstwo wyzwań przed Tobą, obyś miała na nie siły.
Pozdrawiam
Elżunia

Ula H. pisze...

Anioły śliczne !!! Zdrówka Ci życzę i Szczęśliwego Nowego Roku !!!

Ula H. pisze...

Anioły śliczne !!! Zdrówka Ci życzę i Szczęśliwego Nowego Roku !!!

IVONNA pisze...

Ja podobną "przygodę" miałam kiedyś w Wielkanoc, oj nigdy więcej!
Zdrówka życzę i wszelkiej pomyślności w nowym roku:)

tildowa.mama pisze...

Aniołki piękne ,szybkiego powrotu do zdrowia i Szczęśliwego Nowego Roku .

Ania pisze...

Ależ one piękne!
Wszystkiego najlepszego w Nowym zdrowia, szczęścia i weny!!!

Elis pisze...

NADROBIŁAM U CIEBIE ZALEGŁOŚCI, UFFFFFFFFFF ponad pół godziny! :-)
Anioły cudne, dopieszczone, zazdroszczę umiejetności malowania pyszczków. Nie wiedziałam, ze tez wciągnął Cię scrapbooking, mnie tez ;-)))))
Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze, na ten Nowy Roczek :-))))

Elila pisze...

Współczuję problemów z kręgosłupem, jeśli problem się powtarza, zajrzyj na mojego drugiego bloga http://nikolajczuk.blogspot.com/. To gabinet reumatologiczny, w którym zajmujemy się głownie chorymi kręgosłupami.
Pozdrawiam!

madlen pisze...

Piękne anielinki ;-) Wracaj szybciutko do zdrowia

Koraliki Beaty pisze...

oj latalo sie po drabinach latalo przed swietami :) zdrowka i zeby nie nawracaly problemy a solnaiczki cudowne