piątek, 21 września 2012

Nie ma to jak mężczyzna przydatny w kuchni :)

Mój mąż szanowny miłością do kuchni nie pała, oddając mi ten teren we władanie, choć wcale zachwycona nie jestem bo mimo skończonej gdzieś w zamierzchłych czasach szkoły kucharskiej, gotować zdecydowanie nie lubię. Kuchnia malutka i ciasna - co dla mnie osobiście jest nawet wygodne o tyle, że wszystko mam w zasięgu ręki, niemniej jednak w niewielkiej ilości szafek liczy się dobre zagospodarowanie każdego wolnego centymetra. W tej ciasnocie  jak w większości kuchni musiał się też znaleźć kawałek szuflady na wszelkiego rodzaju woreczki i reklamówki... no właśnie :\ U mnie nieszczęsne reklamówki leżały zazwyczaj upchnięte ,,po macoszemu" między przeróżnymi drobiazgami w najniższej z szuflad kuchennych i nie było to dla mnie zbyt praktyczne, gdyż ciągle musiałam wyciągać szufladę z mebli i wydobywać wszystko co z przepełnionego wnętrza wpadało do środka szafki... i tak szukając inspiracji dla szycia zupełnie innego rodzaju, natknęłam się na rozwiązanie mojego reklamówkowego problemu :) Dojrzałam go na którejś z ulubionych szyciowych stron i od razu wiedziałam że taki gość jest mi potrzebny  i nie zastanawiając się ani minuty wzięłam się za tworzenie wykroju :) Droga to była pod górę i efekt nie do końca mnie zadawala, ale fakt faktem mój nowy mężczyzna już wisi na ścianie skrywając w brzuchu wszystkie reklamówki i tym samym spełniając swą zaszczytną funkcję, a kuchenna szuflada uwolniona z połowy zawartości odetchnęła z ulgą :) Przedstawiam Wam mojego osobistego pomocnika kuchennego :D

 





28 komentarzy:

Paula Art pisze...

O jakie ładne :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

joie... pisze...

Ciekawe jak by damska wersja by wyglądała. Męska jest suuuper :)

Serdecznosci przesyłam :)

Betinka :) pisze...

Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :) Planuję także żeńską wersję na woreczki śniadaniowe tylko muszę jeszcze wykrój dopracować bo nie do końca mnie zadowala :) Pozdrawiam serdecznie :)

Kasia :) pisze...

Jak zawsze cudne,ty to się umiesz ustawić,kolejny facet na wyłączność i w dodatku nie marudzący :)

dudqa pisze...

Kalawaler elegancki

annakatarzyna pisze...

Ha, ha, ha! Super!

Kamila-handmadowo pisze...

Bardzo fajny pomysł !:)

Juta pisze...

Pomocnik super:)))Pozdrawiam.

ewkiki pisze...

Świetny! Pomysł rewelacyjne, a wykonanie mucha nie siada!
Pozdrawiam serdecznie:)

Dorothy's Factory pisze...

Bardzo fajny pomysł
.Mężczyzna super!!!
Serdecznie pozdrawiam:)

Nohemi pisze...

Hermoso....me encanta es muy útil y bello....besos tu amiga Nohemi...

Unknown pisze...

Jak może nie zadowalać Cie taki efekt? No coś Ty!!!!
To super gość!

kicikicitata pisze...

Pomocnik kuchenny jest FANTASTYCZNY!
Bardzo lubię zaglądać do Ciebie - podziwiam wszystko co zrobisz. Spodobał mi się Twój sposób aranżacji gabloty. Znalazłam też wcześniejsze jej odsłony - rewelacja. Pozdrawiam serdecznie :D

kasia pisze...

Beatko ale przystojniaka stworzyłaś!Rewelacja!!!!

Elis pisze...

uuuu, ale super !!!!!!!!!!!!!!!

Javorkowo Aga Jaw pisze...

piękny kucharz, Beatko! aż zachwyca

Agnieszka - ABOKU pisze...

Świetny pomysł do kuchni i niesamowite wykonanie. Bardzo przypomina mi Salvadora Dalí :)

Dekolandia pisze...

Dzisiaj dopiero trafiłam na Twój blog i te lale mnie urzekły. Właśnie szyję swojego pierwszego królika. Pozdrawiam ciepło i zapraszam w moje skromne progi :)

Kasia pisze...

Piękne pracy, czy mogłabym prosić o kolka wykrojów jestem początkująca i nie mam szablonów , podobają mi się bardzo lale z dużymi głowami ;;; pozdrawiam.

Betinka :) pisze...

Kasieńko od dawna planuję zrobić kilka kursików krawieckich z prostymi wykrojami, ale czasowo wyrobię się najprędzej w święta :) Zapraszam do zaglądania a z pewnością coś się w tym temacie pojawi :)

Unknown pisze...

to je nádherná. tvá práce je krásná! u mně na blogu je tento týden giveaway. přijď se podívat. sonja

Unknown pisze...

cudny ten nowy mężczyzna:)mi też by się taki w kuchni przydał:)

Unknown pisze...

cudny ten nowy mężczyzna:)mi też by się taki w kuchni przydał:)

Marta mama chłopaków pisze...

Zapraszam serdecznie do zabawy na Babylandii.
Do wygrania aż 5 zestawów "Gryzmołów" od Czuczu :)
Szczegóły tutaj:

http://babylandiaa.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-czuczu.html

Lub na Candy w którym do wygrania ciekawa książka dla dzieci i kilka dodatków :)
Jeśli macie ochotę wziać udział zaglądnijcie tutaj:

http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/urodzinowe-candy.html

Z góry przepraszam za spam...
Pozdrawiam cieplutko

Megi pisze...

Piękne te Twoje lale ,a pomocnik kucharza rewelacyjny :)

SZMATRIX pisze...

Fantastyczny!!! Właśnie wpadłam na Twój blog i baaaaaaaaaaaaaaardzo się z tego cieszę :) Same cuda tworzysz :D

Aurora pisze...

Ale super! :D

Ewa pisze...

Taki z niego elegancik z nieco "francuskim" wąsem ;) Najważniejsze że pomaga okiełznać co nieco :)