wtorek, 23 października 2012

Warsztaty, słodkości i mała wymianka :)

Masa ,,Fimo" to coś, co od dawna mnie intrygowało, jednak wysoka cena malutkich kosteczek odstraszała mnie skutecznie :\  Niemniej jednak kiedy na stronie MONIKI zobaczyłam zaproszenie na prowadzone przez nią warsztaty, nie było mowy żebym z nich nie skorzystała - toż to jedna z mistrzyni lepienia z mas wszelakich! grzech nie skorzystać!  :) Spotkanie było bardzo sympatyczne i choć jak to zwykle na otwartych warsztatach bywa nie obeszło się bez zamieszania, to dowiedziałam się czego chciałam, a przy okazji ulepiłam sobie mały komplecik słodkiej biżuterii :) Będąc też zagorzałą zbieraczką aniołków dosłownie wyprosiłam jedno anielątko, obiecując w zamian któreś z moich szyjątek. Monika zażyczyła sobie przytulaśnego misia, a Ja nie lubiąc się ograniczać, skoro szablon misiowy wyjęłam, to misi uszyłam troszkę więcej ... Tak więc szykuje się mały wysyp przytulanek - dziś miś nr. 1 - a jutro jeszcze więcej... i jeszcze więcej... będzie dużo misiów i będzie z czego wybierać :)


A teraz przedstawiam moje pierwsze w życiu FIMO kolczyki i babeczkową zawieszkę
ŚLICZNEGO ANIOŁKA KTÓREGO DOSTAŁAM OD MONIKI


I ŚWIEŻUTKO USZYTEGO PRZEZE MNIE MIERZĄCEGO 20 cm MISIA :)

8 komentarzy:

Dekolandia pisze...

Kolczyki wyglądają bardzo smakowicie, a miś jest bardzo oryginalny i jeszcze ten kwiatek!
Aniołek pewnie na szczęście. Pozdrawiam :)

bluefairy pisze...

Świetne są te kolczyki!

Kasia :) pisze...

Ciekawa jestem czemu ja jeszcze tego nie widziałam,normalnie siostro masz przede mną tajemnice jakieś,nie zmienia to jednak faktu że komplecik jest cudny,aniołek prawdziwie anielski,a miś w sam raz do przytulania.

rhodiana pisze...

Ale słodkie kolczyki i zawieszka!!! a miś uroczy :)

ewuva pisze...

Misio to niezłe ciacho! Pozdrawiam;)

Dziabka pisze...

Wszystko ładne piękne, ale miś najcudniejszy :D

annakatarzyna pisze...

Och, Betinko, Twoja intepretacja znanego misia jest świetna!

Ewa pisze...

To Twoje pierwsze takie tworki? Ile w Tobie jeszcze drzemie umiejętności! Jesteś niesamowita :) A misiol słodki jak pierniczek :)
Aniołeczek wspaniały do Cie przyfrunął.