piątek, 19 października 2012

Coraz bliżej święta...

Na blogach wszelkiej maści prace nabierają rozmachu, a u mnie cisza.... jak zwykle nazbierało mi się i teraz będę Was w najbliższych dniach zamęczać serią wpisów jeden po drugim :) Będzie więc o pewnych warsztatach, o urodzinkach, o sympatycznych odwiedzinach i o tym jaki świat jest mały... ale to wszystko w kolejnych wpisach. Dziś nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła od samego końca - prezentuję więc świeżutko raniutko skończone wianki na drzwi, które już dziś pojechały w drogę do nowych właścicieli. Niniejszym sezon przygotowań świątecznych uważam za otwarty :D





18 komentarzy:

ewkiki pisze...

Wianek jest prześliczny! Dobrze się przygotowujesz do świąt, a ja jeszcze w lesie...Buziaki!

foggia pisze...

Pięknośći jak zwykle u Ciebie;-)) Wianuszki podobne robiłam w zeszłym roku, dla mnie kwintesencja świąt;-)))

Kasia :) pisze...

jakie cudne,jesteś niesamowita siostro

barbaratoja pisze...

Urokliwe ;-)

-mamon- pisze...

Beatko fantastyczny wianuszek, podoba mi się jego skromność.Miałaś podobno być dzisiaj u mnie:)

Unknown pisze...

Rewelacyjny jej Śliczny brak słów, ile takie cudo kosztuje

Klimat świat się czuje ach ...

joie... pisze...

Piękne wianuszki :)

Dekolandia pisze...

Piękne te wianki :)

SZMATRIX pisze...

Najpiękniejszy wianek jaki widziałam :D Super!!

Unknown pisze...

Zachwycający wianek, super pomysł!!!

Moje Małe Rękodzieło pisze...

fantastyczny pomysł na wariację na temat szopki świątecznej, przepiękna !

hsd pisze...

Pomysł i wykonanie fantastyczne :)

Betinka :) pisze...

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze zarówno tutaj jak i na facebooku - jest mi ogromnie miło że wianek się podoba, jednak muszę dopisać że wianek nie jest szyty wg. mojego autorskiego pomysłu, a ogólnodostępnego szablonu, jedynie nieco przeze mnie zmodyfikowanego :)

ZUzanna pisze...

o jejku... ale piękny!!!

manita pisze...

Świetny wianuszek!

Sylwia_85 pisze...

O jejku, jakie to piękne! Czuć magię świąt :) Świetny blog, będę obserwować, w wolnej chwili zapraszam także do siebie
http://modelinadoroslej.blogspot.com/
Pozdrawiam :)

ewoz pisze...

cudny wianek :)

Ewa pisze...

To jest najwspanialszy wianek i jednocześnie szopka, jakie do tej pory spotkałam - absolutnie doskonały :)