niedziela, 25 sierpnia 2013

Numer 1. -czyli mój Przepiśnikowy debiut :)

O Przepiśniku myślałam już od dawna, szczególnie że siostra  moja kochana Anna gotuje zawodowo, a własnego zeszytu na przepisy jakimś cudem się jeszcze nie dorobiła. Obiecałam więc sobie, że zrobię jej fajny Przepiśnik na urodziny. Tak oto powstał Numer 1.  czyli pierwszy zrobiony przeze mnie zeszycik na przepisy :) Prezent dotarł i się podoba - mam nadzieję że i Wam przypadnie do gustu :D

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej niedzieli !  :D







3 komentarze:

Monika Blezień pisze...

Beatko, przepiśnik godny pozazdroszczenia. Bardzo mi się podoba. Fartuszek jest boski. Truskawkowe tło bardzo dopełnia całość.
Jak dla mnie rewelacyjny debiut. Ale na tym chyba się nie skończy, co?
Pozdrawiam :)

serce z pasją pisze...

jest przepiekny,czekam na kolejne cuda ,podziwiam

Timemimi 當代迷你倉 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.