wtorek, 6 sierpnia 2013

Anioły są wśród nas :)

Wiem to na sto procent, bo osobiście znam kilka takich aniołów... :D Kiedy zakładałam swojego bloga nie przypuszczałam że przyjdzie mi dzięki niemu poznać tak wiele wspaniałych, pokrewnych mi dusz. Jedną z nich jest mój kochany ,,Mamon", czyli Asieńka - autorka bloga OZDOBNIK CZYLI BABSKI KRAM. Asia jest mistrzynią decoupage, troszkę lepi, coraz piękniej szyje i często zachwyca oryginalnością swoich nowych pomysłów :D Trochę wody upłynęło odkąd się poznałyśmy, na niejednej imprezie stałyśmy ramię w ramię prezentując swoje prace, a i w moim domu Asi dzieł coraz większa mnogość, bo kobieta dusza co rusz mnie czymś pięknym obdaruje :) Zobaczcie sami  jakie piękne rzeczy mi podarowała  :)

Aniołki Asieńki pokochałam od pierwszego wejrzenia. Są tak rozkoszne że gdy się je widzi, ma się ochotę wziąć je w dłoń i tulić do serca. Ten słodziak zamieszkał w mojej kuchni :)

 Kolejną cudowną kuchenną ozdobą okazała się podarowana mi przez Asieńkę taca. Jest to przedmiot genialny i bardzo praktyczny u mnie, ponieważ kuchnia moja rozmiar ma nieco mikroskopijny i każdy centymetr powierzchni jest na wagę złota, a ta śliczna taca pełni w niej funkcję podwójną. Otóż na co dzień wisi ona na ścianie udając obraz i nie jeden gość już się zdumiał, kiedy przychodząc do mnie na kawę widział jak zdejmuję ,,obraz" ze ściany i podaję na nim kawę :D Zazwyczaj zachwytów nad moją wielofunkcyjną tacą nie ma potem końca :D


To piękne pudełeczko zamieszkało z kolei w łazience i urocze dziewczę na wieczku stoi obecnie na straży mojej kolekcji kolczyków :) 

A misternie wykonane pudełeczko ,,Alicji w krainie czarów" jak je Asieńka nazwała, pomaga mi w utrzymaniu porządku w tworzonych przeze mnie  broszkach :)

Dostały mi się też te dwie cudne skrzyneczki, które opiekują się teraz wykrojnikami i innymi scrapowymi drobiazgami...
...oraz to pudełeczko z nastrojową Magnolią którego foto zapożyczyłam z Asiowego bloga  :D

Sami widzicie, że sporo się tego nazbierało i cieszą mnie niezmiernie tak piękne przedmioty, a natchnięta ich urokiem i ja sama (choć decoupage nie jest dziedziną w której czuję się zbyt dobrze, bo umiejętności zbyt kiepskie szczególnie przy tak pięknych jak powyższe pracach) nabrałam ochoty na działanie i tak oto powstała cała seria prac dla których największym natchnieniem było pudełeczko ,,Alicji w krainie czarów". Dziś pokażę Wam dwie komódki, które stały się początkiem wspomnianej serii.
Bądźcie łaskawi w ich ocenie, bo z pokorą przyznaję, iż zdaję sobie sprawę że do poziomu Asi jeszcze sporo mi brakuje :)

To tyle na dzisiaj mojego marudzenia, jak się uda fotki zrobić to jutro pochwalę się kolejnymi moimi ,,decu - cudakami" :) A tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i życzę byście i Wy odnaleźli blisko siebie takie dusze anielskie jakie mam szczęście znać Ja :D

P.S. Właśnie sobie przypomniałam, że zapomniałam się pochwalić jeszcze naszyjnikiem i dodatkami do ,,decu" które też od Asieńki dostałam, ale sami widzicie ile tego jest, więc o reszcie podarunków będę pisała jeszcze przy innej okazji :)




10 komentarzy:

bozenas pisze...

Twoje dekupaże w ogóle nie odbiegają kunsztem od podarowanych:)komódki cudne:)czego nie weźmiesz w ręce staje się złotem:)pozdrawiam

Ataboh pisze...

Twoje komódki są świetne.
A i obdarowana zostałaś pięknie. Asi Aniołki i do mnie zajrzały... bo i ja zakochałam sie od pierwszego wejrzenia w nich. Zresztą co Asia weźmie w ręce to cuda się dzieją.

-mamon- pisze...

Kobieto oszalałaś zupełnie!!!! czy to upał. Ściskam Cię cieplutko moja Ty szalona Beatko.
Ps. Twoje prace w niczym nie odbiegają ani od moich ani od innych dziewczyn które się bawią w decoupage więc proszę mi tu nie przesadzać w dodatku na łamach bloga:)))

Людмила (Милочка-копилочка) pisze...

Очень красивый ангел!!!

Dorothy's Factory pisze...

Piękne prace i Asi i Twoje:)
Bardzo podobają mi się komódki:)
Pozdrawiam cieplutko:))

aniaartstor pisze...

pięknie tworzysz - ale na pewno to już wiesz... :)

joie... pisze...

Komódki... Uwielbiam :)

Kasia :) pisze...

no proszę tyle cudowności dostajesz a jeszcze ode mnie tacę wysępiłaś chociaż jak widzę wcale nie jest Ci potrzebna ,a komódki są piękne

Betinka :) pisze...

Nic się nie martw Kasieńko - taca od Ciebie pełni w mojej kuchni bardzo ważną funkcję... ale o tym w odpowiednim poście będzie :)

Betinka :) pisze...

oooooooooooooooooo.... a co się stanęło ze zdjęciami? co to za kreski zamiast foto?