czwartek, 20 września 2012

Niespodzianka :)

Pamiętacie moje ostatnie CANDY ? Wygrała je Ania i poleciała do niej jedna z moich Anielinek :) Skrzydlata panna rozpanoszyła się u nowej właścicielki wsadzając ciekawski nos w każdy zakamarek... i wygląda na no że jest tam jej dobrze jak u ... Pani Ani za piecem (oczywiście ceramicznym ;)  ).
Ania zrobiła piękną sesję zdjęciową, zamieściła relację na blogu...i .... no właśnie! Siedzę sobie któregoś ranka pijąc poranną kawkę, myślę w co by tu ręce włożyć bo zajęć jak zawsze więcej niż czasu... dzwonek do drzwi przerywa rozmyślanie. Misio w sekundę jest w połowie schodów na dół krzycząc w biegu ,,Mamuś! Dźwonek ! "  Przy drzwiach sympatyczny Pan Listonosz z paczką... - Dla mnie? Zdziwiona gorączkowo usiłuję sobie przypomnieć... ale nie! Jestem pewna że żadnej przesyłki się nie spodziewałam. Zerkam na nadawcę - i wszystko jasne!!! Aneczko sprawiłaś mi ogromną niespodziankę i radość! Dziękuję Ci bardzo, bardzo, bardzo! Bo musicie wiedzieć że Ania przesłała mi w paczce niespodziance prawdziwe cacuszka!  Sami zobaczcie i podziwiajcie, bo jest co podziwiać :) Jeszcze raz dziękuję ślicznie Aniu :)







8 komentarzy:

Kasia :) pisze...

Cieszę się razem z Tobą siostrzyczko,piękna niespodzianka.

Janeczkowo pisze...


Ło matko!! A ja podziwiam i zazdroszczę troszeczkę.Pozdrawiam:)

-mamon- pisze...

Jakie cudne guziki i serducha i w ogóle wszystko miodzio. :)

Juta pisze...

Prezenty przepiękne.Ale każdy kto zna prace "Koroneczki" wie ,że nie może być inaczej. Wszak u Niej same cudeńka:)
Ale i na Twoim blogu można dostać oczopląsu z zachwytu przy oglądaniu Twoich przepięknych prac.
Jestem od dawna obserwatorem Twojego bloga i podziwiam cudowne lale:)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

Nohemi pisze...

Hermoso...besos te quiero tu amiga Nohemi...

Ania pisze...

Ale cuda!!!! Wszystko jest przepiekne!

annakatarzyna pisze...

:)))
Widzę, że udało Ci się rozszyfrować hasło na domkach.
Betinko, jeszcze raz dziękuję!

Ewa pisze...

Takie niespodziewanki są najpiękniejsze :) Cacuszka dostałaś :)